poniedziałek, 7 marca 2011

zające i gęsi...

Pomysł na zające i gąski chodził za mną od ubieglego roku. Przy okazji robienia baranków z dziećmi zrobiłam kilka i ozdobiłam tak jak sobie wymyśliłam...
Kolorowe wstażeczki są takie rozczulające.....moja córeczka była przeszczęsliwa jak dzisiaj rano kilka powędrowało z nią do przedszkola i zamieszkało w doniczkach kwiatków. Będę robiła więcej w naszej grupie kobiet od "darcia pierza" tak nazywamy nasze wspólne spotkania połączone z robótkami ręcznymi...

mała grupa zamieszka na oknie w kuchni....


druga drużyna zamieszkała w pojemniuku z hiacyntem...


gęsi były tam tylko chwilę...


w całej krasie...


gęsiego...

partaia sote pod sufitem...


wszystkie jakie udało się nam zrobić...


Jeżeli komuś spodoba się pomysł zapraszam do "odpatrywania"...będzie mi bardzo miło...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz