niedziela, 28 listopada 2010

Ostatnia listopadowa niedziela...

Pierwsza Niedziela Adwentu....zgodnie z tradycją powstał wieniec w tym roku bedzie u mnie królował Biały...nie wiem dlaczego, ale biały i zielony wydają mi się najbardziej pasujące do tegorochnych Swiąt w Naszym Domku.

Moja Wspaniała Rodzina pozwoliła mi na zajęcie sie tym co najbardziej lubię praca nad ozdabianiem naszej wspólnej przestrzeni. Najpierw powstał weniec dla nas później 2 dla naszego przyjaciele i jeszcze dodatkowo 3 bąbki do przedszkola mojej córeczki. Po ostatniej wizycie na giełdzie moje zbiory materiałów wzbogaciły się o troche nowości np białe aniołki , cynamon, skórka pomarańczowa, kardamon...jak pięknie pachniało przy pracy. Jestem bardzo zadowolona z efektów...jak to powiedził mój Syn po powrocie z najwyższej górki w Warszawie "Mamusiu bardzo udana niedziela". Jutro do pracy wiec z realizacją pomysłów do nastepnego weekendu....












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz