niedziela, 21 października 2012

Zagłębie dyniowe...

Różnorodność zaskakuje...wczoraj zakupiłam szarą, dzisiaj pojechałam po następną.i zabrałam aparat, poniżej zdjęcie "super dyń"...bardzo mili sprzedający, wiedzą o dyniach wszystko, a dynie pochodzą z różnych stron świata... wszystko w Warszawie na Baletowej ( przed torami). Nieopodal pole dyń i można podziwiać jak rosną....chodzę tam na spacer i podziwiam widok. Miasto a atmosfera jak na wsi...
Dynie z pierwszej ręki....polecam...

nakrapiane ...


 moja faworytka szara...świeciło pięknie słońce i trochę zmienione kolory...





tradycja...

giganty...

zaplecze...

ozdobne..duuuży wybór

3 komentarze:

  1. Piękne ;-) Zaległego posta nie widziałam ;-) więc początkowo myślałam , że ta szara dynia jest przerobiona w Photoshopie ;-)))))

    Wycieczki zazdroszczę ;-) a dynie mam i zamierzam zupę poczynić ;D - uwielbiamy! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe miejsce tyle ślicznych dyń naraz!!! Szkoda, że w mojej okolicy niema takiego miejsca:| Już od dawna marzę zasiać swoje dynie w ogródku, tylko zawsze zapomnę, a potem w październiku żałuję:(
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne zdjecia. Te szare dynie sa genialne;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń