niedziela, 18 września 2011

Fioletowy wianek na drzwi ......

Po letnim rozleniwieniu coraz częściej sięgam po swoje robótki. Dzisiaj miałam ochotę na nowy wianek, hortensje z własnej uprawy i oczywiwście wykorzystałam "recyclingowe materiały" w postaci fioletowej bibuły, która była pierwonie wypełnieniem pluszowej kosmetyczki (niestety zdjęcie robione póżnym wieczorem). Tak powstał nowy wianek, który przez najbliższy tydzień będzie cieszył moje oczy. Poprzedni zostanie dekoracją pikniku w przedszkolu córeczki, tradycyjnie będą specjalne przetwory owocowe i ciasto na kiermasz....oraz mnóstwo zabawy..








3 komentarze:

  1. Witam,
    niedawno odkryłam twojego bloga i teraz będę tu ciągle zaglądać bo bardzo mi się podoba to co robisz!
    Wianki są przecudne, nigdy takich nie robiłam, ale zainspirowałaś mnie i spróbuję zrobić wianekL:)
    Pozdrawiam Grodzia
    Ps. Zapraszam na mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny etn żołędziowy wianek, gratuluje pomysłu

    OdpowiedzUsuń